Eroski Super Offerta

Offerta offerta!
Offerta präglar varje handelstillfälle och lyfter snabbt å lätt vår moral mot skyn när vi strövar utmed raderna. Om det är offerta köper man det, vad det än kan tänkas vara för ngot man köper! Iförsig har vi fått siktet stabilt inställt på tre ting, yogurt, baugett, vatten..

Fralleboulle jobbar på för fullt på annars, gitarrspelandet håller igång en ganska bra fast kliar i fingrar och huve efter å skriva låtar, och annat skoj! Idag praoade jag..

Bodegan har det godaste kaffet av det jag smakat än så länge iallafall, så de andra två kaffena jag druckit har fått konkurrens..

//Fralleboulle

sås..

Kommentarer
Postat av: mamma

Passa på och njut för chillandet kommer du inte att uppleva mer innan du går i pension. Kör hårt och jag önskar er alla där nere en Glad Påsk.

2009-04-09 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0