En förpillande vecka på mallis!

Ett förbaskat trevligt inlägg för er förbaskat trevliga blogg läsare från oss förbaskat snygga och solbrända och heta, snygga, balla Män!

En vecka har nu gått en förbaskat bra vecka må jag säga, Ingen solning har skett. naawt!
Projekten har dragit igång alla har sina idéer , dagarna går sakta som ett år men under det året har man aldrig tråkigt!
Gårdagen var det förbaskat mkt sol, allt folk ligger å solar men vi män tar det till en ny nivå och spelar fotboll , detta är väldigt underhållande specillet när francis är med, med sina talagnfulla fotbollskundskaper.
Siesta kaffet  dricks med en omgång biljard, därefter  förpillande skola.

Nu ska jag -martin ut och jogga med robin, ska kommma hem sexigare en någonsin! brunare och hålla mig in SHAPE!

Inte skall jag gå upp i vikt här inte.Over and out!

PussE<3

Lite musikspelande vid poolen
Klicka på bilden för att se den större..

Kommentarer
Postat av: Tommy Ämtenmyr (HSTD)

Tjenare! Ni lider ju ingen "nöd" ser jag? Monica saknar gitarrspelet........ha de......

2009-04-15 @ 09:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0